Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Maria Jensen - 4 mars 2013 16:56

 

(den är ej grön, bara det att jag hade en grön tröja på mig o sen e min kamera skitdålig...hehehe)


Fyndade denna tårtspade på loppis o den e så fin och helt unik :D

Av Maria Jensen - 4 mars 2013 11:35

 

Har varit på cervera nu och köpte två assietter till min servis, då dem har 30% rabatt på alla tallrikar så passade jag på :) Betalade endast 125kr/st för tallrikarna, ca 50kr rabatt per tallrik :)


Nu har jag 3st assietter och en stor tekopp med fat i min servis :) Inte mkt men jag har ju precis börjat :) Om några år har man nog mer i sin servis ;) hehehe

Av Maria Jensen - 4 mars 2013 09:22

God morgon på er!

Om en stund ska jag gå bort till gymmet och träna och efter det ska jag till Cervera och köpa 2st assietter till min servis, dem har ju 30% rabatt på alla tallrikar så jag vill verkligen passa på :) Jag tycker det är så roligt att äntligen börjat samla på en servis, det är så roligt! Kul att när man har bakat nåt gott så har man nåt fint att servera det på ;) eller hur? :D


På lördag ska vi ha inflyttningsfest och då ska jag baka mini cupcakes ;) det blir med smak av vanilj och sen en rosa frosting och rosa/rött och blå dekorering <3 mumsigt och fint :D Jag bakar muffinsen i min muffinsmaskin, den e superbra! jag älskar den :D


På söndag ska det bakas en god blåbärspaj till efterrätt :)


Mkt härlig bakning att se framemot!

Presentation


En blogg om bakning, klassiska bakverk och choklad. Vill ni kontakta mig: mariaelisabethsskafferi@hotmail.com

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards