Alla inlägg under september 2014

Av Maria Jensen - 22 september 2014 11:49

hej!

Nu ligger man hemma och är förkyld...perfekt tillfälle att planera höstens och vinterns bakning! :-D


Först och främst ska det planeras för julens bakning och jag kommer vilja testa mig på och baka ett julknäcke, har köpt en såndär kavel med taggar som är för just knäckebröd ;-)


Sen ska jag nog investera mig i nåt från Leilas General Store...


Så massa är på gång!


Härligt att man fått tillbaka intresset för bakningen igen :-D


Kolla gärna igenom i kategorierna och få inspiration :-D



Av Maria Jensen - 21 september 2014 21:37

hej på er!!


Längesen jag skrev nåt här nu! Jag har saknat min bakning något enormt mkt men jag har inte haft så mkt inspiration... Min största inspiration till bakningen, min mormor, gick bort i januari iår... Otroligt jobbig tid har det varit...men nu vill jag hålla bakandet igång! Jag är redo nu :-D


Jag kommer imorgon sätta mig ner och planera framtida bakning och även årets julbakning! Imorgon ska det kollas bakböcker och letas inspiration :-D


kramar på er o baka lugnt ;-)

Presentation


En blogg om bakning, klassiska bakverk och choklad. Vill ni kontakta mig: mariaelisabethsskafferi@hotmail.com

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards